VІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Педагогічна наука і освіта у сучасному вимірі: проблеми та перспективи розвитку»

19 трав. 2024
17 травня 2024 р. на базі КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» була проведена VІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Педагогічна наука і освіта у сучасному вимірі: проблеми та перспективи розвитку». Конференція традиційно присвячена Дню науки в Україні.

VІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Педагогічна наука і освіта

у сучасному вимірі: проблеми та перспективи розвитку»

 

17 травня 2024 р. на базі КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» була проведена VІ Всеукраїнська науково-практична  конференція «Педагогічна наука і освіта у сучасному вимірі: проблеми та перспективи розвитку». Конференція традиційно присвячена Дню науки в Україні.

У науково-практичній  конференції взяли участь понад 280 науковців, викладачів, методистів, педагогів, фахівців закладів освіти, здобувачів вищої освіти з різних регіонів України, зокрема, Волинської, Дніпропетровської, Донецької, Запорізької, Івано-Франківської, Кіровоградської, Киъвської, Львівської, Луганської, Миколаївської, Одеської, Полтавської, Рівненської, Сумської, Харківської, Херсонської, Хмельницької областей та м. Києва. Не вперше до участі в конференції долучилися науковці з Польщі.

Метою конференції стало обговорення та пошук шляхів розв’язання актуальних проблем педагогічної науки і практики в умовах модернізації освіти та викликів сьогодення.

На початку конференції ректор академії Л.К. Задорожна у доповіді «Вплив міжнародних проєктів на розвиток освіти Одеської області» схарактеризувала вагому участь КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» у розвитку освіти регіону.  На пленарному засіданні були представлені доповіді науковців,: Л.В. Канішевської, доктора педагогічних наук, професора, заступник директора з науково-експериментальної роботи Інституту проблем виховання НАПН України «Актуальні проблеми виховання дітей і молоді в цифровому просторі»;       Р.М. Пріми, доктора педагогічних наук, професора, завідувачки кафедри теорії і методики початкової освіти Волинського національного університету імені Лесі Українки «Формування професійної позиції майбутнього вчителя початкових класів у контексті вимог НУШ»;   Р.В. Сопівника, доктора педагогічних наук, професора, завідувача кафедри педагогіки Національного університету біоресурсів і природокористування України «Формування ціннісного світогляду особистості студента: досвід Національного університету біоресурсів і природокористування України»;                                 О.М. Левчишеної, кандидата історичних наук, проректора з науково-педагогічної та методичної діяльності КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» «Адаптивне навчання: виклики та можливості для впровадження»; Л.В. Іванової, кандидата технічних наук, директора відокремленого структурного підрозділу «Одеський технічний фаховий коледж Одеського національного технологічного університету» «Проблеми та перспективи впровадження дуальної форми здобуття фахової передвищої освіти в Україні»; О.В. Кузнєцової, кандидата психологічних наук, доцента, проректора з науково-педагогічної та соціально-гуманітарної діяльності КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» «Травмопедагогічний підхід у роботі з учнями початкових класів»;                     І.Л. Ліпчевської, доктора філософії, наукового співробітника відділу дидактики Інституту педагогіки НАПН України «Цифровізація освіти як інструмент мінімізації навчальних втрат учнів».

Робота VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції відбулась у онлайн форматі за напрямами: проблемний контур сучасної  педагогічної науки та освіти: філософський, психологічний, соціокультурний  вимір; розвиток особистісно-професійної компетентності педагога в умовах інноваційних змін  в освіті; трансформація змісту  та технологій неперервної педагогічної освіти: методологія,  теорія, практика; реалії та перспективи Нової української школи; модернізація вітчизняної науки: рівність, доступність, особливість; інновації як засіб прогресивних змін в освіті: теорія і практика; виховання особистості у вимірі нових освітніх реалій.

Цікавою була робота педагогічних студій: управлінської –  «Удосконалюємо якість освітньої діяльності: інституційний аудит»; педагогічних – «Кооперація та колегіальність: концепт екологічного освітнього середовища», «Міжгалузева інтеграція: інструменти успішного навчання», «Інноваційні та захоплюючі методи викладання математики в пілотних 7-х класах НУШ», «Освітня проєкція: успішні практики», «Екологічне освітнє середовище: іншомовна освіта».

Конференція стала майданчиком для наукового дискурсу знаних та молодих науковців.

 Вітаємо науково-педагогічних та педагогічних працівників з Днем науки в Україні та бажаємо успішної реалізації наукових пошуків!