ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ: СВІТОВИЙ І ВІТЧИЗНЯНИЙ ВИМІР

29 жовт. 2023
Участь у III Міжнародній науковій конференції «ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ: СВІТОВИЙ І ВІТЧИЗНЯНИЙ ВИМІР»

   27 жовтня 2023 р. науково-педагогічні працівники кафедри педагогіки та освітнього менеджменту взяли участь у III Міжнародній науковій конференції «ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ: СВІТОВИЙ І ВІТЧИЗНЯНИЙ ВИМІР», яка проводилась на базі  Львівського національного університету імені Івана Франка за узгодженням з Міністерством освіти і науки України у партнерстві з Вроцлавським університетом (Польща), Гуманітарно-природничим університетом імені Яна Длугоша в Ченстохові (Польща), Жешувським університетом (Польща), Західно-Мічиганським університетом, штат Мічиган (США), Університетом прикладних наук, м. Гайдельберг (Німеччина), Пряшівським університетом (Словаччина), Українською асоціацією дослідників освіти (Україна).

    Науковий дискурс проблеми сучасного освітнього простору здійснювався відповідно до актуальних тематичних напрямів: 1. Теоретичні аспекти та сучасні стратегії формування освітнього простору в контексті процесів глобалізації та інтернаціоналізації. 2. Організація освітнього простору в умовах воєнного стану: виклики та ефективні рішення. 3. Актуальні питання управління закладами освіти в умовах війни. 4. Моніторинг та експертиза якості освіти: вітчизняний і зарубіжний досвід. 5. Інтеграція формальної та неформальної освіти в контексті викликів сучасного освітнього простору. 6. Інформаційно-комунікаційні технології та електронні засоби навчання в освітньому просторі закладів освіти.

    З доповіддю за темою: «Питання академічної доброчесності у аксіологічному вимірі сучасного освітнього простору» на пленарному засіданні виступила Неля Кузнєцова, кандидат педагогічних наук, доцент, завідувачка кафедри педагогіки та освітнього менеджменту. Доповідь була присвячена аксіологічному підходу до проблеми академічної доброчесності учасників освітнього процесу.